Blogger Templates

24 April 2011

adakah Dia telah memilih aku???

apa yg ingin ku luahkan di sini...
adalah apa yg terbuku dihati

disaat jejari kecilku leka menaip apa yang sedang terbuku dihati
aku menangis..

setelah kian lama menyimpan niat dihati
akhirnya aku telah meluahkan kepada seorg sahabat..
aku ingin meminta bantuannya..

adakah Dia telah memilih aku
aku menangis..

kini aku kian sedar..
aku akan gembira jika hidup keranaNya
lakukan apa sahaja demiNya..

walaupun kini aku masih dalam kebingungan
tidak tahu apa yg perlu aku lakukan

tetapi, aku tahu..
jalannya sudah pon ada

jika benar Dia memilihku..
aku amat bersyukur
kerana masih diberi kesempatan ini..

hatiku sungguh bahagia kerana Dia telah memilih aku
sungguh..
aku sangat bahagia dengan nikmatNya ini..
terima kasih Ya Allah....

0 comments:

Post a Comment