Blogger Templates

11 July 2011

My new camera

assalamualaikum...
urmm dah lame jugak x menjenguh ke blog nie kan..
adalah dalam 12 hari....LORHH..baru 12 hari lah..
ingt kan lame nau ( kecek melaka)..:P

Alhamdulillah terlebih dahulu dan buat selamanya...
elaun saya sudah masuk..hehe
dapat elaun senyum lebar je..huhu..macam nie..

hehe....besarkan senyuman tu..
tapi beselah..duit kan macam air..cepat je habsnyer
tapi saya bukan menghabiskan dengan berjoli di sana sini...huhu
beli brg2 keperluan:)
org ckp...bukan saya ckp yer..:P
makin banyak duit, makin banyk lah benda yg nk dibeli..betul x??
tepuk dada,tye poket:)
antara barangan yg telah saya beli adalah camera...camera bese jew..
~ nie lah die camera yang baru ku beli~


camera nie bese je..tp kira ok lah kan sebab yang sendiri punyer..hehe
erm, tp hari ini saya ada satu perkongsian untuk dikongsi...

* semakin banyak kita bersedekah,semakin Allah tambahkan rezeki kita*

akhir kata dr saya selamat beramal dan selalu lah bersedekah..:)

0 comments:

Post a Comment