Blogger Templates

01 July 2011

selamat tinggal cikgu..:)

Assalamualaikum...
seperti biasa, saya akan memberi salam kepada kalian,dan kalian jawablah kerana itu satu doa dar saya..:)
semoga dengan salam yg dijawab oleh kalian akan menjadi doa pada saya kembali...

Hari ni agak memenatkan saya sebabnya pkul 3 ptg td ada taklimat dr pensyarah pj tentang pergerakan asas..lepas hbis dgr taklimat Pn.Zaima,pensyarah pJ saya yg sgt sporting.(best gler belajar PJ dgn beliau..:) saya dan kwn2 saya pon bergerak ke bilik mikro B..sbb ada kelas ganti dengan En.Azman..psyarah yg ajar subjek WAJ 3104...(literasi bahasa)..bergabung dengan kelas unit PA..

sepatutnye ada sambungn perbentangan ptg td..tp sesudah hampir 40 minit menanti en.azman di dalam bilik tu..orgnyer x muncul2 pon..my pa untuk subjek ni dh pon tepon bnyk kali,tp die ckp on the way...on the way punyer on the way.....lastly, "Kelas petang ni BATAL"..
wahhh...rasa menyirap je darah..hhaa..(xdelah smpai cmtu)

sebenarnye,en,azman@cikgu azman ni cikgu pantun..kami xberapa suke die sbb wlpon xpnh belajar ngn die sejak di ipg ni..tp dgr citer2 dr kwn len ckp die ni cerewet..tp xpelah..tujuan saya menulis disini bukan untuk mengumpat beliau..huhu

en.azman akan melanjutkan pelajaran di prgkat PhD..tahniah cikgu!!hihi
hr ni last die ajar kelas saya...apa pon,apa sahaja ilmu yg telah cikgu beri amat berguna kepada kami sebgai seorg bakal guru 3 thun setengan lagi..hehe

semoga cikgu berjaya mencapai cita2 cikgu dan semga sukses in ur study ye..
selamat berjuang..:)

p/s: to ina rosyaida..jgn lah kamu bersedih ye..teruskan bakat kamu sebagai pemantun ipg kita ini ye...sy sentiasa menyokong ina...:)

2 comments:

Beluncas Biru said...

oit..pantun sentiasa di hati..kih3.. bab yg lagi satu tu, no komen... =)

♥~Myra~♥ said...

haha..nnt kt sekolah jadilah cikgu pantun..mcm cikgu Azman..haha:)

Post a Comment